tiistai 3. toukokuuta 2016

Sano se leivällä - minä olen meibijees!


Ruokapankki otti osaa Indiedaysin ja Vaasan "Sano se leivällä" -kampanjaan. Monet unohtaa kiireiden keskellä itsensä, toki lapset ja perhe menee monesti asioiden edelle, mutta jos minä itse en jaksa ja voi hyvin niin siinä kärsii muutes koko perhe. Halusin sanoa just sitä että muista kattoo välillä peiliin ja todeta että "minä olen meibijees!"

Kaikki keventäjät on ihan okei syödä välillä muutama pala hyvää leipää, tuntematta järkyttävää mielipahaa. Yks kaks viipaletta esim. Vaasan Taika Tumma Täysjyvä, jossa on mukana herkullisia siemeniä ja on runsaskuituinen sekä laktoositon. Meijän perhe pikku-ukkoa myöden tykättiin Taika leipien ohuudesta ja just noista kaikista jyväsistä.

Tein tähän yksinkertaisen leipäherkun ja kylkeen vois grillaa kanafileen, niin siinäpäs olis jo iso osa kokonaista ateriaa. Päälle avokadoa viipaloituna, mansikoita, suolaa sekä mustapippuria. Leipänä käytin meijän perheen tota uutta suosikkia eli Vaasan Taika Tumma Täysjyvä leipää.  Mansikat muuten sopii älyttömän hyvin avokadon päälle eli ei muuta kuin testaamaan.


PS. Osallistu mukaan Vaasan ja Indiedaysin -kampanjan lukijakilpailuun, palkintoina LEIVÄN TAIKAA. 

Kilpailuohjeistus lyhykäisyydessään

Jaa omat leipäterveiset Instagramissa hastagein #sanoseleivällä #jyväntaikaa ja @vaasan_leipomot. Näin olet mukaan herkullisen eväskorin arvonnassa, palkintoja jaetaan joka viikko. 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti